top of page
Search

Ikigai

Updated: Jun 8, 2022

Što volim raditi?

Što radim vješto i uspješno?

Za što me netko može platiti ili može biti moj izvor prihoda?

Što je svijetu potrebno?



Želimo li otkriti svoj IKIGAI, trebamo si postaviti četiri pitanja: Što volim raditi?; Što radim vješto i uspješno?; Za što me netko može platiti ili može biti moj izvor prihoda?; Što je svijetu potrebno?


Ikigai ili u prijevodu život s razlogom, je japanski koncept koji potječe sa staništa najdugovječnijih ljudi svijeta – japanskog otoka Okinawa.


Proširimo svoji ikigai, svatko na svoj način, sa svojom svrhom i razlogom

Ikigai je zona u kojoj se preklapaju naše vrijednosti koje se odnose na četiri životna polja: polje strasti - Što volim raditi?; polje poziva - Što radim vješto i uspješno?; polje profesije - Što je izvor mojih prihoda?; i polje misije - Što je potrebno svijetu?

Prostor koji se stvara preklapanjem tih polja, zajednički prostor strasti, poziva, profesije i misije - naziva se ikigai. Što je više preklapanja to je ikigai veći i više je razloga za život ispunjen srećom i smislom.


26 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page